Geoblog.pl    schabu87    Podróże    Oslo - Barcelona 2008    P R Z Y G O T O W A N I A

P R Z Y G O T O W A N I A

Norwegia
Norwegia, Oslo

Dzień wyjazdu na naszą wyprawę. Jedziemy zobaczyć zachód Norwegii, najbardziej zależy nam na fiordach. Kolejne główne cele to Francja(Montpellier) i Hiszpania(Barcelona). Czas nas goni, na 23 września zarezerwowaliśmy samolot powrotny z Barcelony-Girony do Katowic-Pyrzowic.

Planowany czas wyprawy:19 dni. Dystans do pokonania trudno określić, zależy od trasy, którą wybierzemy.

Jedno jest pewne-dzisiaj o 22 wyjeżdżamy autokarem w kierunku pn-zach, do Maloy. Potem będziemy podróżować stopem na południe, aż do Hiszpanii, starając się jak najwięcej po drodze zobaczyć.

Kupujemy namiot(poprzedni "trochę" się zużył, co widać na zdjęciu) Dodatkowo kartę pamięci do aparatu i ciepłe śpiwory.

Wieczorem zjadamy po małym kebabie na Gronlandzie(29 NOK, gdzie indziej naprawdę trudno znaleźć tak duży w tak dobrej cenie).

O 21.45 już siedzimy w autokarze. Punktualnie o 22. szofer odpala i RUSZAMY.