Geoblog.pl    schabu87    Podróże    Oslo - Barcelona 2008    P O D S U M O W A N I E

P O D S U M O W A N I E

Polska, Chorzów

Podróż zajęła nam 19 dni, podczas których pokonaliśmy dystans (...) km. Przemieszczaliśmy się wieloma środkami transportu: samochodem, autokarem, pociągiem, promem, metrem, autobusem, tramwajem i samolotem. Zdecydowanie najciekawsze były podróże autostopem, których odbyliśmy 22(21 pojazdów)*, jednak ze względu na ciężar naszych plecaków najbardziej utkwiły nam w pamięci odcinki pokonane pieszo.

Naszym głównym celem było zobaczenie najciekawszych miejsc w Norwegii(z nastawieniem na fiordy), spędzenie kilku dni w Montpellier i dojechanie do Barcelony. Podróż nie była dokładnie planowana, w przypadku jazdy stopem raczej nie jest to możliwe. Poza tym o wielu wartych obejrzenia miejscach dowiedzieliśmy się od kierowców, z którymi podróżowaliśmy. Ze względu na fakt, że kupiliśmy bilety na samolot Girona-Katowice dzień przed rozpoczęciem całej podróży, nie mogliśmy sobie pozwolić na jakiekolwiek opóźnienie. U D A Ł O ' S I Ę.

Każda podróż sprawia że zmienia się nasz sposób patrzenia na świat. Zobaczyliśmy wiele wspaniałych miejsc i poznaliśmy ciekawych ludzi. Najciekawsze momenty utrwaliliśmy na zdjęciach, których wypstrykaliśmy grubo ponad 1000. Zdobyte doświadczenie przyda się w kolejnych podróżach, które już planujemy.

Jeśli chodzi o straty poniesione podczas podróży-niestety nie udało się uniknąć. Najbardziej zasmuciło nas strzaskanie kubka z łosiem(dziś wygląda prawie jak nowy) i dziura w moich spodniach o powierzchni 3 cm2.

Marcin i Ewelina

*zainteresowanych odsyłamy do części (...)